İŞTE DATÇA'NIN e-dergisi GARAVİLLE'NİN 2.SAYISI

 

Yorumlar

  1. Çok güzel dergi. Emeğinize sağlık. Bir çırpıda okudum ve paylaştım, bu bilgiler paylaştıkça çoğalsın
    diliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tekrar hayırlı olsun..
    Yüreğinize kaleminize sağlık..
    Merakla okudum hepsini..
    Benim için en ilginç olan kinidos labirenti oldu.
    Yazıda belirtiliniz gibi, çok sıkça karşımıza çıkan bir sembol diyeyim..
    Fakat kinidos’a sit olması beni çok şaşırttı..
    İşte bu yüzden sizin eserlerinizi severek takip ediyorum..
    Her daim bilgilendirici ve öğretici çok güzel..
    Teşekkürler Sedat Kaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bilgi paylaşılınca güzel

      Sil
  3. Aralıkta 3. baskıyı merakla bekliyorum
    Saygıyla..

    YanıtlaSil
  4. Değerli ve Doyurucu bir dergi olmuş. Nette hiç dergi okumazdım yaklaşık hepsini ilgiyle okudum. Sadettin Simser

    YanıtlaSil
  5. Başarılar diliyorum, takip edip paylaşacağım..

    YanıtlaSil
  6. Bence harika bir çalışma olmuş. Ellerinize ve emeklerinize sağlık. Umarım devamı gelir, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. emeğinize yüreğinize sağlık.kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Olağanüstü..Tebrikler..Emeğinize sağlık, hemen 1. sayıyı buldum, bir nefeste okudum. Çok başarılı bir iş çıkarmışsınız..3. sayıyı heyecanla bekliyorum. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Çok değerli ve güzel bür eser. Emeği geçen herkese( Başta Sn Sedat Kaya olmak üzere) çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Sedat bey girişiminizi izliyorum. İlk kez Datça da geçmişle ilgilenmek akla geldi.Sizleri kutluyorum. Hep hükümet konağı yıllarca viran halde bırakıldı diye söylenirdim. Gerek Mustafa Soytok gerek Aydın Erdoğan'a sorup durmuştum. Ayrıca Knidos hala atıl durumda. Kargıda ki şapel de keza. Bu konuda her türlü desteğe hazırız. Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İletişim adresinini göremiyorum.

      Sil
  11. Yeni logo çok güzel..Salganyoz çok sevimlidir.İyi bir seçim olmuş.Harika bir dergi..

    YanıtlaSil
  12. Emeklerinize sağlık çok güzel olmuş. Uzun ömürlü olması dileklerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AHMET KAYA İLE FİKRET KIZILOK TAŞLAMASI

..VE O ANDA GÖKTEN BİR GEYİK DÜŞTÜ.

TÜRKİYE'NİN BİR NUMARALI KADINININ SIRLARLA DOLU YAŞAM ÖYKÜSÜ.